Zacke

Zacke
Certifierad terapihund i vila

tisdag 1 februari 2011

Märgbenskalas

När jag har varit ute och handlat så förväntar sig alltid hundarna något gott - precis som om man varit på semester och köpt med sig en present hem till barnen. Jag har väl skämt bort dom och idag föll jag för var sitt rejält stort torkat märgben. Jag kan säga att dom blev glada, skuttade och hoppade och for runt. Nu ligger dom ute i snön och gnager...  Fast när jag tog kortet tog jag upp dom på deras dynor ute på altanen.

Zacke


Smilla

Jag har också börjat förbereda min praktik och köpt 2 st extrakoppel billigt på ÖoB och printat ut några bilder på Zacke. Imorgon ska jag göra ordning väskan jag ska ha med och ev köpa det jag inte har. Sedan återstår "bara" planeringen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar