Zacke

Zacke
Certifierad terapihund i vila

onsdag 9 februari 2011

Besök nr 3 på Smedbygården

Idag hade vi vår tredje praktikdag på Smedbygården och nu satt G och väntade på oss. Han satt med Zackes kort i handen när vi kom och såg så nöjd ut. Han skojade och busade med Zacke och dom hade en liten dragkamp om en leksak. Vi spelade "Dog Trubble"-spelet, G kastade bollar och hällde upp vatten. Zacke är ofta törstig och dricker mycket så det är lätt att få honom att dricka ur skålen. Sedan gick vi en inomhuspromenad ut till vinterträdgården och runt om i huset. Jag tog flera kort på G och Zacke och om jag får tillstånd så ska jag lägga ut dom på bloggen. Det lät som om det ev skulle gå bra...
Men det blev tydligen mycket för Zacke för han lade sig ner på sidan och snarkade lätt sista kvarten. När jag packade ihop min väska tittade han upp och jag såg att han var nöjd för dagen och ville gå hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar