Zacke

Zacke
Certifierad terapihund i vila

onsdag 1 december 2010

På golfbanan

Åkte idag till Lövsättra golfklubb och gick en riktigt vintrig och kall promenad runt 9 hål i -22 grader. Min kompis Yvonne var med och hjälpte mig leta vackra vintervyer för att ta presumtiva julkort. Det var gnistrande vackert och jag har nu några kort att välja på, eller vad tycker ni?
Det här är på hål nr 13 - det ser verkligen annorlunda ut på vintern. Här har många bollar gått upp i skogen, men jag har inte tränat hundarna att hämta golfbollar, för då hämtar dom i tid och otid. Men visst har det hänt när jag inte hittar en boll att de hjälpt mig söka... 


Kunde inte motstå det här vackra trädet i bakgrunden - kanske blir det det kortet jag väljer när jag i kväll ska sätta mig och beställa julkort!!! Ser fram emot en något mindre kylig dag imorgon, men får nog vänta till helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar