Zacke

Zacke
Certifierad terapihund i vila

torsdag 2 december 2010

Blogger award

Har fått en fantastisk utmärkelse av Katta å Bella - en  "Beautiful blogger award". Jag blev jätteglad, för de tyckte min blogg var så fin att den var värd en award! Hennes blogg http://kattansflockliv.blogspot.com/ är jätterolig och kul att läsa. Verkligen något jag rekommenderar för regniga (eller snöiga och kalla) dagar, för det är mycket att läsa.

Fast i priset ingick att skriva 7 bekännelser om sej själv och skicka priset vidare... Det är inte sån´t jag är bra på - bekännelser alltså!!! Sen läste jag på någon annan blogg att man skulle:
  • Kopiera in award-bilden på sin blogg för att visa att man fått den
  • Tacka och länka till den som har gett dig den (självklart, tycker jag :) )
  • Nominera 7 andra bloggare och länka till dem
  • Berätta 7 saker om dig som inte alla vet
De första två punkterna är härmed avklarade! Att nominera 7 andra bloggare klarar jag inte, för jag har inte ens så många bloggar som jag känner till, så det får nog bli en senare uppgift. Jag återkommer!
Sista punkten, att berätta 7 saker om mig som inte alla vet, vet jag inte om jag klarar, men här är ett försök.

1. Jag kan nå nästippen med min tungspets
2. Jag blev gråhårig strax efter jag blev 30
3. Jag har haft 17 olika adresser i Sverige och i USA
4. Jag har bott i USA i 3 år
5. Min dotter Tina är född i USA och är både             amerikansk och svensk medborgare.
6. Jag älskar paltbröd med stekt fläsk
7. Jag är bra på att steka pannkakor och att göra pannbiff.

Näe, nu får det bli hundsnack i fortsättningen - ser fram emot vår träff nästa vecka på terapihundsutbildningen.

1 kommentar:

  1. *skrattar* Åh va kul att läsa!! Ja, det där med att skicka vidare till sju stycken struntade jag i, ville skicka till den/dom jag tycker är vard att få den :oD å det blev du :oD

    Jag kan inte slicka mej på näsan men min tunga är längre än min haka.. Den är bara inte så vig så den kan böja sej t näsan haha.

    SvaraRadera