Zacke

Zacke
Certifierad terapihund i vila

tisdag 30 november 2010

Vintriga bilder på bryggan

Igår gick vi ner till vattnet och tänkte ta litet fina julkort, men så var batteriet slut i kameran, så jag fick ta mobilen. Det blir inte samma kvalitet samt att jag hade tekniska problem med att få över bilderna till datorn, men med litet assistans så gick det så småningom.


Ser ni svanen ute i vattnet ovanför Smillas huvud? Idag är det ingen sol än så länge - men vi ska försöka hitta på något kul trots kylan...

2 kommentarer:

  1. Otroligt vackra kort!! Och väldigt bra kvalité för att vara mobilkameran!! Vad har du för mobil å megapixel eg?

    Dina jyckar är sååå fina, syns att dom mår bra på alla sätt och att de får ut mycket glädje av varandra, och av dej såklart!

    Det är ju lite synd för jag har aldrig med min kamera så blir bara mobilbilder, så det blir sällan bra bilder men man ser nog iaf :o)

    SvaraRadera
  2. Jag har en Sony Ericsson (modell ???) med 2.0 megapixel. Bilderna blev bättre än jag trodde, speciellt fick jag litet skärpa i fotot med Zackes profil. Annars tycker jag det är viktigare att man har med foton, även om de inte är av bästa kvalitet. Det är mycket roligare med ett foto än inget alls.

    SvaraRadera