Zacke

Zacke
Certifierad terapihund i vila

tisdag 9 november 2010

Klick och Trick

Har nu läst bok nr 2, Klick och Trick och börjat skriva recensionen. Har även börjat träna litet efter den. Men jag blir så entusiastisk, så det svåra är att inte träna allt på en gång, för då blir det väl bara pannkaka. Jag får koncentrera mig och fokusera på ett par trick. Ska träna vidare på targeting, dvs att få Zacke att "putta" på en stav som vi senare kan träna vidare med. Har också börjat med "vinka" - tycker det verkar så mysigt om han kan vinka hejdå!

2 kommentarer:

  1. Jädrans va du är snabb!! Jag har bara börjat på fösta boken.. Kunde dock inte låtabli att ögna igenom Klick o Trick, väldigt inspirationsrik :o)

    SvaraRadera
  2. Du får väl visa när jag kommer hem!
    //Håkan

    SvaraRadera