Zacke

Zacke
Certifierad terapihund i vila

tisdag 27 september 2011

Hundaktiviteter

Började morgonen med en liten skogspromenad. Legolas propsar på att få följa med ut så då blir det en kortis i skogen. Sedan fick han gå in och Zacke, Smilla och jag tog bilen till Runö - vi träffade på både får och söta kossor. Det är så fint och härligt att gå där i trollskogen och vid vattnet. Därefter gjorde vi ett kort besök på ÖBK och provade några agilityhinder och tränade ett kortare lydnadspass. Efter att jag handlat det nödvändigaste på ICA, så åkte jag ut i skogen igen och gick en promenad till. Jag ville verkligen ta vara på det fina vädret som var idag och det var jätteskönt.

Väl hemma stekte jag pannkakor till lunch samt gjorde crepes med svampfyllning till kvällen. Nu sover hundarna sött! Zacke valde gästsängen eftersom Legolas hade lagt beslag på hans biabädd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar