Zacke

Zacke
Certifierad terapihund i vila

måndag 20 februari 2012

Måndag

Även om det är måndag så känns det rätt bra, när man vaknar och äter frukost och ser solen stråla utomhus. Bestämde mig för att byta miljö och gå en längre skogstur vid "bommarna". Smilla måste ju gå i koppel ett tag till innan stygnen tagits bort, vilket sker på torsdag, och där går det rätt bra att gå.


Jag gömde små köttbullsbitar i några tallar också som dom fick leta efter - favvoaktivitet faktiskt.

Zacke

Smilla

På väg hem smög jag runt bland träden och letade efter spår. Hundarna tyckte det var jättespännande och var med och tittade på allt jag var intresserad av. Vi hittade massor, bl a älg, rådjur, hare, vildsvin och så detta:


Jag tror det är grävling men är inte säker - NÅGON SOM VET? Avtrycket är ca 5 cm långt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar