Zacke

Zacke
Certifierad terapihund i vila

onsdag 31 augusti 2011

Tårta på Smedby

Imorse gjorde jag en "Brita-tårta" och tog med mig till Smedbygården. Fick dock veta att jag var mycket välkommen att fortsätta där, jag blev ju litet osäker eftersom jag inte hade hört något. Tänker dock ta en paus nästa vecka då jag har litet andra aktiviteter på gång...
Efter ett pass där vi lät Zacke roa oss med sina konster, så tog Hjördis och jag en promenad innan lunchen. Jag blev sedan inbjuden att äta lunch (stekt salt sill) tillsammans med de boende  och personalen och så avslutade vi med att äta min tårta som efterrätt. Zacke låg på avstånd och studerade oss noga ifall någon skulle tappa litet mat på golvet, men det var det ingen som gjorde.
När vi kom hem igen gick vi en liten skogspromenad då även Smilla och Legolas fick följa med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar